Servicepakket

Hoewel al onze toestellen zonder problemen zullen werken, kunt u er toch voor kiezen ons servicepakket bij uw toestel mee te bestellen voor €15,95. 
 

We stellen het toestel in op Nederlands. Geen Chinese teksten dus. Sommige toestellen kunnen nog wel Engelse termen weergeven in bijvoorbeeld het instellingen menu.

We optimaliseren de GPS. De GPS-ontvangst staat ingesteld op China. Wij stellen de GPS in voor Europa en zorgen tevens voor een eerste verbinding. De volgende keer dat er verbinding wordt gelegd zal de positie al bekend zijn en is de fix sneller. Let op: wij activeren tevens A-GPS. Dit betekent dat de GPS wordt ondersteunt door het mobiele netwerk en Wi-Fi punten. Offline navigatie - dus navigatie zonder A-GPS - is minder betrouwbaar en wordt afgeraden. 

We verwijderen - of deactiveren - Chinese apps en eventuele reclame. Het kan zijn dat u toch nog Chinese apps tegenkomt. Dit zijn echter apps die mogelijk nuttig zijn (denk aan apps waarmee u achtergronden voor het toestel kunt downloaden). Omdat deze apps niet hinderlijk zijn in dagelijks gebruik, laten we het aan de gebruiker om deze wel of niet op het toestel te laten staan.

We installeren Nederlandse tekstvoorspelling. Dit staat niet standaard geinstalleerd en is niet apart te downloaden via de Playstore. Tevens verwijderen we het standaard Chinese toetsenbord.

We installeren Google Playstore. Deze essentiele app staat niet standaard op ieder Chinees toestel, maar wordt door ons geinstalleerd.



Servicepakket PLUS


Bestel voor €29,95 ons Servicepakket PLUS! 

1. Alle handeling uit het reguliere Servicepakket worden uitgevoerd. Deze handelingen voeren we opnieuw uit wanneer u het toestel ter reparatie naar ons heeft opgestuurd.

2. Volwaardig leentoestel. U bent gedurende de gehele garantieperiode van uw toestel verzekerd van een leentoestel indien het toestel defect gaat. Zelfs wanneer – om welke reden dan ook – u het toestel meer dan een keer ter reparatie opstuurt.

3. 20% korting op reparaties. U krijgt maar liefst 20% korting op reparaties die niet binnen de garantie vallen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een scherm dat kapot is. Kosten van reparatie liggen normaal gesproken rond €100,-. Met het verzekeringspakket zou u al 20 euro besparen! Ook in deze gevallen kunt u gebruik maken van een leentoestel.



Hoe werkt het?

Wij sturen het leentoestel op zodra uw defecte toestel bij ons binnen is. 

U ontvangt van ons een volwaardig en compleet leentoestel met siliconen hoesje:

  • Geschikt voor 3g internet
  • Touchscreen
  • Geschikt voor alle moderne apps (Whatsapp, Youtube, internet, Instagram, enz)
  • Android 4.2. of hoger
  • Camera

Een leentoestel dat u ontvangt is vooraf volledig door ons gecheckt op fouten en eventueel hevige beschadingen. Onbruikbare of zwaar beschadigde toestellen worden dan ook niet door ons opgestuurd.

Het toestel wordt vooraf altijd door ons voorzien van een screenprotector en geleverd met een siliconen hoesje. Daarnaast ontvangt u een oplader, USB-kabel en –indien beschikbaar – een handleiding.

 Voorwaarden

Wij zullen uiteraard niet kritisch zijn op gebruikerssporen. Er zijn echter een aantal zaken waardoor wij mogelijk een bedrag in rekening kunnen brengen.

  • Het toestel dient compleet te worden terug gestuurd. Inclusief alle toebehoren die bij ontvangst in de verpakking zaten.
  • De screenprotector dient nog steeds op het toestel te zitten.
  • Het toestel dient nog in goede staat te verkeren. Hevige krassen/deuken op het toestel die vooraf niet op het toestel zaten vallen niet onder normale gebruikerssporen. We raden dan ook aan het siliconen hoesje op het toestel te laten zitten.